تولید دستگاه خشک کن میوه و سبزی

تولید دستگاه خشک کن میوه و سبزی

تولید دستگاه خشک کن میوه و سبزی

 

تام صنعت در زمینه تولید انواع دستگاه های خشک کن میوه و سبزی فعالیت دارد. شرکت ما این دستگاه ها را با تکیه بر دانش ملی و نیروی کار بومی می سازد تا در این شرایط اقتصادی نیاز به دخالت نیروی کار و یا اجناس خارجی نباشد. تام صنعت کاملا متکی به خود است. به همین خاطر تمام مراحل تولید محصول در خود شرکت انجام شده و نیاز به دخالت هیچ شرکت دیگری نبوده است. هدف ما استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب به جهت تولید بهترین محصول است.

به همین خاطر در دستگاه های خشک کن تام صنعت از بهترین مواد اولیه استفاده شده است تا دستگاه تا سال های سال دوام آورد و مصرف کننده را آزار ندهد. از دستگاه های خشک کنی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد،می توان به دستگاه خشک کن کابینتی، تونلی، برقی و گازی اشاره نمود که هریک دارای کاربری ویژه ای هستند. این دستگاه ها تماما مهندسی شده و استاندارد می باشند و در تولید آن ها دو فاکتور مهم و حیاتی ایمنی و کارایی در نظر گرفته شده است. یکی دیگر از اهدافی که تام صنعت همواره در تولید این دستگاه ها دنبال کرده عرضه این محصولات با قیمت بسیار مناسب جهت راحتی خریداران محترم است.

جلوگیری از اتلاف انرژی

دستگاه های شرکت تام صنعت از عایق هایی در بدنه خود بهره می برند. این عایق ها اولا از ورود حشرات و قارچ ها به داخل دستگاه جلوگیری کرده و همچنین حرارتی را که دستگاه تولید می کند را در آن حفظ می نمایند. در منوی محصولات سایت می توانید لیست تمام دستگاه های خشک کن تولیدی شرکت تام صنعت را مشاهده نمایید. کارشناسان خبره ما به شما کمک خواهند کرد تا بر اساس فضای محل کار بودجه و نوع کاربری بهترین محصول ممکن را برای خود انتخاب کنید.

خدمات ویژه ی تام صنعت

دستگاه خشک کن تک کابین

خشک کن دو کابین پلاس

دستگاه خشک کن

خشک کن سه کابین پلاس

هر آنچه که باید درباره ی میوه خشک بدانید

درباره ی ما

شرکت ماشین سازی تام صنعت تولید کننده دستگاه های هوشمند خشک کن دارای کنترل دما و رطوبت  و زمان
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی با xps با دانسیته ی بالا

آموزش و پشتیبانی در کار با دستگاه تهیه میوه تازه و فرآوری و فروش میوه خشک از صفر تا صد

درارای یک سال ضمانت بی قید و شرط

ده سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش

مارا به دوستان خود معرفی کنید

بزای مشاوره با ما تماس بگیرید

09126351269    مهدس طیب لی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.