فروش مستقیم دستگاه میوه خشک کن صنعتی

فروش مستقیم دستگاه میوه خشک کن صنعتی

فروش مستقیم دستگاه میوه خشک کن صنعتی

شرکت صنعتی تام صنعت فروش مستقیم دستگاه های خشک کن میوه و سبزی جات را به مشتریان عزیز ارائه میدهد. این دستگاه ها وظیفه ی خشک کردن میوه ، سبزی و حتی موارد دیگری مانند گوشت ، میگو و غیره را دارند. شرکت تام صنعت با تجربه ی چندین ساله در تولید انواع دستگاه های خشک کن در سایز های مختلف مانند تک کابین، دوکابین و سه کابین وغیره توانسته دستگاه هایی ارزان تر ولی با همان کیفیت نمونه خارجی تولید کند. تولید این دستگاه ها کامل بومی بوده و با کمک شایانی در ضمینه ی کار و تولید جوانان ایرانی انجام داده است.

تمام مواد اولیه مورد استفاده در این کارخانه از بهترین مواد موجود در بازار می باشند که کمک بسیاری در بالا بردن کیفیت نهایی این دستگاه ها دارد. خشک کردن میوه در این دستگاه به این صورت میباشد که تمام نقاط دستگاه و همه ی سینی های آن به یک انداره خشک میشوند و به اصطلاح سیرکولاسیون دستگاه کاملا استاندارد میباشد. تعداد سینی ها در هر کدام از دستگاه ها مختلف میباشد، دستگاه های بزرگ تر از تعداد سینی های بیشتری برخوردار هستند.

جنس این سینی ها مفتول های فولادی مسوار می باشد و با رنگ آن ها نیز رنگ کوره ای می باشد. ترولی ها نیز با استفاده از رنگ کوره ای رنگ شده اند. این رنگ ها عمر طولانی تری به دستگاه و لوازم جانبی دستگاه ها می دهند و باعث عدم پوسیدگی و زنگ زدگی سینی ها و ترولی ها می شوند. چنان چه اگر از سینی های زنگ زده و مورد دار استفاده کنیم کیفیت نهایی محصولات خشک شده با استفاده از دستگاه ما پایین تر خواهد آمد و مزه و زنگ محصولات ما دلنشین نخواهد بود. رطوبت موجود در دستگاه باعث بیشتر شدن پوسیدگی و زنگ زدگی بیشتر لوازم داخلی دستگاه می شود.

خدمات ویژه ی تام صنعت

دستگاه خشک کن تک کابین

خشک کن دو کابین پلاس

خشک کن سه کابین پلاس

دستگاه خشک کن

هر آنچه که باید درباره ی میوه خشک بدانید

درباره ی ما

شرکت ماشین سازی تام صنعت تولید کننده دستگاه های هوشمند خشک کن دارای کنترل دما و رطوبت  و زمان

جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی با xps با دانسیته ی بالا

آموزش و پشتیبانی در کار با دستگاه تهیه میوه تازه و فرآوری و فروش میوه خشک از صفر تا صد

درارای یک سال ضمانت بی قید و شرط

ده سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش

مارا به دوستان خود معرفی کنید

بزای مشاوره با ما تماس بگیرید

09126351269    مهدس طیب لی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.