خرید انواع دستگاه خشک کن سبزی خانگی

خرید انواع دستگاه خشک کن سبزی خانگی

 

تام صنعت با درک اهمیت مشاغل خانگی سعی کرده تا خرید انواع دستگاه های خشک کن سبزی خانگی را با قیمت مناسب برای شما هوطنان گرامی میسر سازد. این دستگاه ها از کیفیت بسیار بالایی رخوردار هستند چرا که در ساخت آن ها از بهترین متریال ها در کنار دانش فنی و نیروی کار متخصص استفاده شده است. این دستگاه ها طوری طراحی شده اند تا در کمترین زمان بیشترین بازدهی ممکن را از خود ارائه کنند تا کارهای شما را با سرعت بسیار بالاتری پیش ببرند. از جمله ویژگی های این دستگاه آن است که به گونه ای ساخته و پرداخته شده اند تا با استفاده از آن ها بتوان محصولات بسیار باکیفیتی را تولید نمود که عاری از هرگونه ناخالصی هستند.

دستگاه های خشک کن خانگی از دو مدل برقی و گازی برخوردار می باشند و همین امر موجب شده تا بتوان با توجه به نیاز بتوان آن را خریداری نمود. مدل برقی تنها با اتصال دوشاخه به برق شهری قابل استفاده است. این مدل هیچگونه آلودگی را نداشته و یک دستگاه کاملا پاک به شمار می رود. مدل گازی نیز از نظر استاندارد های ایمنی بسیار مناسب بوده و حرارت خوب و مطلوبی را تولید می کند.

دستگاه خشک کن سبزی خانگی دارای انواع مدل های مختلف می باشد که به صورت خرید اینترنتی می توان این دستگاه را تهیه نمود و با استفاده از آن محصولات بسیار باکیفیتی را تولید نمود. دستگاه های خشک کن سبزی خانگی از ابعاد و اندازه مناسبی برخوردار می باشند و همین امر موجب شده تا این دستگاه مورد توجه افراد بی شماری قرار گیرد. دستگاه های خشک کن سبزی خانگی را به گونه ای تولید می نمایند که دارای ظرفیت مناسبی هستند و همین امر موجب شده تا با استفاده از این دستگاه بتوان حجم قابل توجهی از محصولات مختلف را خشک نمود.

 

 

 

خدمات ویژه ی تام صنعت

دستگاه خشک کن تک کابین

خشک کن دو کابین پلاس

خشک کن سه کابین پلاس

دستگاه خشک کن

هر آنچه که باید درباره ی میوه خشک بدانید

درباره ی ما

شرکت ماشین سازی تام صنعت تولید کننده دستگاه های هوشمند خشک کن دارای کنترل دما و رطوبت  و زمان

جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی با xps با دانسیته ی بالا

آموزش و پشتیبانی در کار با دستگاه تهیه میوه تازه و فرآوری و فروش میوه خشک از صفر تا صد

درارای یک سال ضمانت بی قید و شرط

ده سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش

مارا به دوستان خود معرفی کنید

بزای مشاوره با ما تماس بگیرید

09126351269    مهدس طیب لی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.