دستگاه میوه خشک کن

در عصر جدید میوه خشک یا چیپس میوه از پر طرفدارترین تنقلات در ایران است.با افزایش تقاضا برای چیپس میوه ، تهیه یک دستگاه میوه خشک کن برای کسب درآمد و داشتن اطلاعات مناسب و کافی هنگام تهیه این دستگاه کمک شایانی به شما برای انتخاب بهترین دستگاه خواهد کرد که در این مقاله ما راهنمایی هایی برای خرید دستگاه مناسب و ایده آل آورده ایم :
1- ظرفیت دستگاه میوه خشک کن
اولین و مهمترین نکته در انتخاب دستگاه خشک کن میوه و سبزی ظرفیت دستگاه می باشد که با توجه به حجم مواد و فضای مورد نظر شما بایستی انتخاب شود . خشک کردن میوه در منزل یا در کارگاه یا در ابعاد بسیار بزرگتر و سفارشات خیلی بیشتر از معیار های تعیین کننده خرید دستگاه میوه خشک کن مناسب است.
2- دستگاه میوه خشک کن برقی یا گازی
در قدم دوم انتخاب نوع سوختی مصرفی دستگاه شماست.لازم به ذکر است که هر دو مدل برقی و گازی نتیجه کار خوبی را به شما ارائه می دهند.
3- جنس دستگاه میوه خشک کن
قدم بعدی انتخاب نوع جنس بدنه دستگاه خشک کن میوه می‌باشد.
دستگاه هایی با پوشش رنگ کوره ای در مقابل دما و رطوبت بسیار مقاوم هستند .

4- جنس سینی دستگاه خشک کن میوه
جنس سینی دستگاه نیز به اندازه جنس بدنه دستگاه مهم و قابل توجه است. جنس این سینی باید نسوز و نچسب باشد تا میوه روی سطح سینی نچسبد .

5- خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش دستگاه های میوه خشک کن هم از موارد مهمی است که نباید بدان بی توجه بود.

حتما در نظر داشته باشید دستگاه خشک کن با برندی معتبر و خدمات پس از فروش معتبر تهیه کنید که در صورت بروز هر گونه ایراد و خرابی تولید کننده به برطرف کردن آن همراه شما باشد .
گروه تام صنعت تولید کننده انوع دستگاه های خشک کن میوه و سبزی در اندازه های مختلف و کیفیت بالا و نیز خدمات پس از فروش آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است . برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان ما در ارتباط باشید

 

شرکت شما بازار فروش میوه خشک هم ساپورت میکنه؟

بازار فروشگاه اینترنتی و ارائه کالا یا خدماتی به صورت آنلاین در شرکت ما فعال میباشد و بازار فروش ما بر اساس خلاقیت، نوآوری، میزان بازدید، تجربه کاربری، تجربه خرید، نحوه بازاریابی ،کیفیت و موارد تخصصی دیگر مورد ارزیابی قرار میگیرد. از مزیتهای شرکت ما این است که از نظر نو آوری حرف اول را میزند و شایان ذکر است که تمام تمرکز ما بر روی رضایت مشتری می باشد که در تمام مدت فعالیت ما از ابتدا تا کنون بسیار به این موضوع اهمیت داده ایم و به خوبی هم توانسته ایم در این حوزه فعالیت کنیم . هدف این مجموعه ارائه بهترین محصولات منطبق بر دانش روز دنیا و استفاده از مرغوبترین مواد اولیه می باشد.

دستگاه‌های میوه خشک کن برای خشک کردن سبزی مناسب هستند؟

دستگاه میوه خشک کن یک وسیله کاربردی میباشد که تهیه تنقلات سالم و مغذی برای شما امکان پذیر است . دستگاه میوه خشک کن تنها برای خشک کردن میوه کاربرد ندارد ،در واقع این دستگاه خشک کن مواد غذایی است . نکته در خور ذکر این است که دستگاه‌های خشک‌کن مواد غذایی علاوه‌بر خشک‌کردن میوه برای خشک‌کردن سبزیجات، غلات، گوشت ،تهیه لواشک و حتی گُل هم کاربرد دارند. بنابراین دستگاه میوه خشک کن سبزیجات را به صورت کاملا طبیعی خشک میکند و طعم‌ها ، عطر‌ها و رنگ های مواد‌غذایی را محفوظ نگه میدارد و از زیبایی ظاهری و مقوی بودن محصولات چیزی نمیکاهد .

خط تولید میوه خشک شامل چه دستگاه‌هایی می‌شود؟

شرکت تام صنعت انواع دستگاههای میوه خشک کن خانگی و صنعتی را با کیفیت و کارایی بالا و با استفاده از مرغوبترین مواد اولیه به بازار عرضه میکند . تولید میوه خشک صنعتی یک پروسه ی کاملا تمام اتوماتیک میباشد. دستگاههای تولید میوه خشک وان شستشو میوه و سبزیجات ،همان طور که از نام آن پیداست جهت شستشو میوه و سبزیجات مورد استفاده قرار میگیرد و تمام اتوماتیک میباشد. دستگاه اسلایسر که برای ورقه کردن ،خلالی کردن ،پوره و نگینی کردن کاربرد دارد که با تیغه های مختلفی این فرآیند انجام میشود. دستگاه خشک کن ،در سه نوع تونلی و کابینی و دوار در بازار تولید میشود که نوع محصول و ظرفیت ورودی در تعیین نوع دستگاه خشک کن مناسب تاثیر دارد . به طور کلی باید گفت شما در خط تولید میوه خشک دستگاه شستشو، نوار استیل آب‌کشی، دستگاه هسته‌گیر، دستگاه اسلایسر، دستگاه خشک‌کن، بالابر z، دستگاه بسته‌بندی و نوار نقاله جلوی بسته بندی نیاز خواهید داشت.

کیفیت میوه خشک کن برقی بهتر است یا گازی؟

میوه خشک کن ها از لحاظ جنس و مرغوبیت دارای انواع مختلفی هستند؛که هر کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌ها و مزایایی خاص خود را دارند ،اما به طور کلی ذکر این نکته لازم است که دستگاه های خشک کن گازی نسبت به خشک کن برقی برتری دارند زیرا هزینه های مصرف گاز در کشورما در مقایسه با برق مناسب تر است و اینکه هزینه هر متر مکعب گاز کمتر از برق مصرفی دستگاه یا حتی گازوئیل است بنابراین اگر دسترسی آسان به گاز دارید بهترین انتخاب برای شما دستگاه خشک کن گازی می باشد . میوه خشک کن گازی برای تامین انرژی خود به منظور تولید گرما به انرژی گازی نیاز دارند و فضای بیشتری را اشغال میکنند، اما به همان نسبت میوه های بیشتری را نیز خشک میکنند.

ظرفیت دستگاه‌های میوه خشک کن چگونه است؟

یکی از مهترین ویژگی های هر دستگاهی ظرفیت و توان تولید آن است و از انجایی که میزان تولید، ظرفیت و مکان کارگاه یا کارخانه‌ها با یکدیگر متفاوت است، طراحی و تولید دستگاههای میوه خشک کن در ابعاد مختلف و استاندارد انجام میشود. بنابراین هنگام خرید دستگاه بسته به اولویت های خود و با توجه به مقدار که روزانه و به طور میانگین در هر ساعت چقدر می‌توانید چیپس میوه تولید کنید،میزان محصول ورودی، تعداد سینی (هرچه ظرفیت دستگاه بیشتر باشد تعداد سینی نیز بیشتر است)و طبقات و زمان خشک شدن محصولات بستگی دارد. منظور از ظرفیت در دستگاههای میوه خشک کن،میزان محصول ورودی میباشد یعنی اگر ظرفیت یک دستگاه خشک کن میوه 100 کیلوگرم است، یعنی در هر نوبت استفاده از دستگاه می‌توان 100 کیلوگرم میوه خشک کرد.

دستگاه‌های میوه خشک کن در چه ابعادی ساخته می‌شوند؟

دستگاههای میوه خشک کن با توجه به نوع دستگاه و ظرفیت تولید، در ابعاد مختلف ساخته میشود یعنی ابعاد این دستگاه‌های صنعتی بنا به ظرفیتشان متفاوت است. مثلا ابعاد دستگاه خشک کن میوه خانگی(مینور) دارای 15 سینی و 80*60*60 سانتی متر است یا خشک کن صنعتی(سه کابین)،دارای 168 سینی و 390*150*220 سانتی متر است. دستگاههای میوه و سبزی خشک کن تک کابین، دو کابین، سه کابین و سه کابین پلاس که در ظرفیت های ۱۰۰، ۲۰۰، ۳۰۰ و ۴۵۰ کیلوگرم موجود هستند، ارتفاع و عرضشان یکسان است اما از لحاظ طولی ،متفاوت هستند. دستگاههای خشک کن میوه دارای ارتفاع ۲۳۰ سانتی‌متر و عرض آنها ۱۰۲ سانتی‌متر است.

دستگاه‌های خشک کن چه نوع سوختی دارند؟

یکی از مهمترین دغدغه های شما عزیزان بحث سوخت دستگاههای میوه خشک کن، به دلیل اهمیت هزینه‌ها و شرایط محیطی کارگاه میباشد. دستگاه های سبزی و ميوه خشك كن در ۳ نوع برقی، گازی و گازوئیلی در بین تجهیزات صنایع غذایی تولید میشود. ذکر این نکته لازم است که دستگاه های خشک کن گازی نسبت به خشک کن برقی برتری دارند و پرکاربردترین نوع آنها میباشند زیرا هزینه های مصرف گاز در کشورما در مقایسه با برق مناسب تر است و اینکه هزینه هر متر مکعب گاز کمتر از برق مصرفی دستگاه یا حتی گازوئیل است بنابراین اگر دسترسی آسان به گاز دارید بهترین انتخاب برای شما دستگاه خشک کن گازی می باشد .

آیا دستگاه‌ خشک کن فقط برای میوه است؟

دستگاه خشک کن قابلیت خشک کردن انواه میوه و سبزی و گل و گوشت و قارچ ، لواشک را دارد،یعنی هر نوع محصول و ماده ای که آبدار و مرطوب باشد را می‌توان با این دستگاه خشک کرد. تمام دستگاهها خشک کن ،مجهز به کانال گردش مداوم هوا، دريچه مخصوص کاهش دما و نيز مدار الکترونيک با قابليت برنامه ريزي به منظور فراهم آوردن سطوح مختلف دما (به صورت افزايش و کاهش) و زمان در قالب يک برنامه مدون است. جریان مداوم و یکنواخت هوای داغ کنترل‌شده از میان این شبکه‌ها و از میان میوه‌های برش‌خورده و سبزی ها ، باعث خشک‌شدن یکنواخت آن‌ها می‌شود و تمامی ویتامین ها و آنزیمها و مواد مغذی طبیعی آنها حفظ میشود.

ظرفیت دستگاه میوه خشک کن چگونه محاسبه می‌شود؟

محاسبه ظرفیت دستگاه میوه خشک کن یا سبزی خشک کن یکی از نکاتی است که قبل از خرید دستگاه میوه خشک کن باید به آن توجه کرد . ظرفیت خشک کن يعنی مقدار وزن ميوه ای كه در يك بار پر شدن دستگاه وارد آن ميشود . برای میوه هاي سبك تا ميوه هاي سنگين حداقل ظرفيت500 kg حدود و حداكثر آن850 kgدر هر شيفت كاری می باشد. دستگاههای میوه خشک کن در اندازه ها و ظرفیت های مختلفی، طراحی و ساخته میشود و کاربردهای آنها متفاوت میباشد. خشک کن های مینی تک کابین، تک کابین، دو کابین و سه کابین انواع خشک کن ها با ظرفیت های مختلف هستند. برای تعیین ظرفیت های واقعی ،باید بدانید برای هر محصول ظرفیت ورودی هر دستگاه چقدر است و اینکه می توانید مساحت سینی های در دسترس را محاسبه کنید و تخمین بزنید که چقدر از محصول مورد نظر در آن جا می شود.

میزان خروجی محصولات دستگاه خشک کن چقدر است؟

میزان خروجی دستگاه خشک کن بستگی به سرعت دستگاه شما دارد یعنی اگر دستگاه شما دارای سرعت بالایی در خشک کردن باشد، پس این امکان برای شما فراهم است که در روز چندبار از دستگاه خروجی بگیرید و میزان تولیدی چیپس میوه خود را افزایش دهید. نسبت فوق براي هرميوه متفاوت است براي مثال سيب سبك است و حدود12تا 15 درصد ورودي به محصول تبدیل مي شود . ولي آناناس و هلو سنگين هستند و حدود18 تا22 درصد ورودي به محصول تبديل ميشود. بطور ميانگين از هر8تا10 كيلو يك كيلو خروجي مي دهد.

دستگاه میوه خشک کن از چه جنسی ساخته می‌شود؟

جنس بدنه دستگاه سبزی و ميوه خشك كن صنعتی گالوانیزه رنگ الکترواستاتیک میباشد و قابلیت شستشو را نیز دارد. میتوان دستگاه خشك كن ميوه را به صورت تمام استیل و سفارشی مطابق با درخواست مشتری ساخت.

 

انواع دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات

قطعات یدکی دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.