خشک کن T350 تام صنعت

دستگاه خشک کن T350 تام صنعت

دستگاه خشک کن کابینتی در انواع و اندازه های مختلف تولید می شوند که هر کدام برای یک شرایط و مکان های مناسب است و دستگاه خشک کن برای خشک کردن انواع میوه ها و سبزیجات استفاده می شود و کسانی که دوست دارند یک کارگاه کوچک ایجاد کنند اسن دستگاه خشک کن بهترین گزینه است البته این دستگاه برای محیط های صنعتی و نیمه صنعتی به راحتی جوابگو هست و نیاز شما را حل می کند و علاوه بر خشک کردن میوه و سبزیجات شما می توانید ماهی و میگو و… را خشک کنید.

 

استفاده از خشک کن های صنعتی کابینتی بسیار رایج شدند. این خشک کن ها در ظرفیت های چند صد کیلو تا چند تن تولید می شوند.  گردش هوای داغ در فضای کابین، سیستم های کنترلی تمام اتوماتیک هوشمند و استفاده از هوای پاک و فیلتر شده زمینه تولید محصول با کیفیت را در این خشک کن ها فراهم نموده است.

نحوه حرارت دهی به کمک مشعل و به صورت غیر مستقیم صورت می گیرد تا از سیاه شدن میوه و سبزیجات جلوگیری شود و خواص مواد خوراکی کاملا حفظ گردد.

خشک کن کابینی دارای کابینت های قفسه بندی شده است که داخل این قفسه ها سینی های متعددی از جنس گالوانیزه یا پلی اتیلن به منظور چینش مواد تعبیه شده است. عایق سازی برای مصرف بهینه و حداقل نیروی هدر رفت در این تجهیزات اهمیت بسیاری دارد. خشک کن کابینی در دو نوع دستگاه های خشک کن تک کابین و دستگاه خشک کن دو کابین تولید می شود. البته با توجه به نیاز می تواند در کابین های بیشتر نیز طراحی و پیاده سازی شود.

خشک کن T350 تام صنعت

خشک کن T350 تام صنعت

کیفیت خشک کنندگی بسیار مطلوب و چشم گیر از ویژگی های بارز و مهم دستگاه های دوکابین است

اما با توجه به شرایط کشور ایران و قیمت مناسب سوخت‌های فسیلی (گاز و گازوئیل) بهترین گزینه استفاده از دستگاه میوه خشک‌کن حرارتی است.از طرفی دستگاه خشک‌کن حرارتی ،محصول مورد نظر را با کیفیت به مراتب بهتر از روشهای ماکروویوی یا تصعیدی رطوبت گیری میکند.

این نمونه از خشک‌کن کابینتی تفاوتی با نمونه تک کابین ندارد.تنها تفاوت  در ظرفیت تولید بالاتر است. ظرفیت رطوبت  گیری این ماشین بیشتر از نمونه تک کابین بوده ومجهز به دو قفسه سینی دار است.ماشین آلات خشک کن کابینی اتوماتیک بوده و فرایند کنترل دما با دقت بسیار بالا کنترل میشود

نکاتی که به آن بسیار باید اهمیت داده شود:

در بخش صادرات، محصولات غذایی خشک‌شده باید از یک استاندارد و چهارچوب بهداشتی جهانی پیروی کنند. با آسیب به مواد مغذی (ویتامین‌ها و پروتئین‌ها) این استاندارد از بین رفته و اجازه صادرات به این‌گونه محصولات غذایی داده نخواهد شد.

در بعضی محصولات غذایی خشک‌شده از مواد شیمیایی برای زیباتر کردن ظاهر محصول استفاده می‌شود. استفاده از این مواد شیمیایی ممنوع است. پس زیبایی را قربانی کیفیت نکنیم.

مزایایِ استفاده از دستگاه میوه خشک کن صنعتی تام صنعت حرارتی نسبت به روش طبیعی

فضای کم:

 

درروش رطوبت‌گیری طبیعی از گرمای نور خورشید (آفتاب خشک) یا جریان هوای طبیعی (سایه‌خشک) استفاده می‌شود. درروش آفتاب خشک نیاز به فضای مسطح زیاد و نور آفتاب است. این روش رطوبت‌گیری فصلی بوده و در فصول سرد سال کاربرد ندارد.

درروش سایه‌خشک هم نیاز به فضای بسیار زیاد و مسقف است. اما در خشک‌کن‌های صنعتی هیچ‌کدام از این محدودیت‌ها وجود نداشته و در هر فصل و فضای کوچک هم کاربرد دارد

 

سرعت رطوبت گیری:

 

درروش طبیعی سرعت رطوبت‌گیری بسیار پایین است. اما درروش صنعتی سرعت تا چندین برابر افزایش پیدا میکند.کاهش زمان رطوبت گیری صرفه اقتصادی بیشتری دارد.از یک سو میزان محصول تولیدی هم افزایش پیدا میکند.

 

کنترل دما:

درروش طبیعی کنترلی بر دما وجود ندارد. اما در خشک‌کن صنعتی دما با حساسیت بسیار بالا قابل‌کنترل است. دستگاه خشک‌کن مجهز به حس‌گر کنترل دما بوده و به‌راحتی قابل‌برنامه‌ریزی است.حساسیت این حسگرها کمتر از یک درجه سانتیگراد است.در نتیجه احتمال آسیب یا سوختن محصول وجود ندارد.

بهداشت بالا:

درروش رطوبت‌گیری به روش خشک‌کن صنعتی، محصول موردنظر در یک فضای بسته و بهداشتی رطوبت‌گیری می‌شود. در نتیجه بدون گردوغبار یا اجسام خارجی خواهد بود. محصول نهایی کیفیت و زیبایی بیشتری داشته و مشتری پسند تر است.

استفاده از دستگاه با حجم بالا تر یه صرفه تر است برای مثال با مقابسه قیمت دستگاه میوه خشک کن 10 کیلویی و میوه خشک کن تک کابین

و دستگاه های دیگر و همین طور بازدهی آن ها می توان به این نتیجه رسید

لوازم جانبی میوه خشک کن

برای اینگه بتوان کارگاه میوه خشک کنی را تجهیز نمود باید بتوان لوازم جانبی میوه خشک کن را با قیمت و کیفیت مناسبی خریداری نمود به همین دلیل می توانید

تاسیس کارگاه میوه خشک کنی

برق مصرفی: ۲۲۰ ولت شهری
سوخت: گاز شهری ،گاز مایع، برق تک فاز یا سه فاز، گازوئیل و
بدنه خارجی: ورق گالوانیره
بدنه داخلی: ورق گالوانیزه

وزن دستگاه خشک کن: ۵۰۰ کیلوگرم

طول: ۲۸۵ سانتی‌متر

عرض: ۱۳۷ سانتی‌متر

ارتفاع: ۲۲۰ سانتی‌متر

ظرفیت دستگاه خشک کن: ۳۰۰ الی ۴۵۰ کیلوگرم

ظرفیت: ۸۰ سینی با ابعاد ۷۲ در ۷۲ سانتی متر
سایر مشخصات:
دارای عایق با دانسیته بالا و عایق صدا و حرارت فوق العاده با کمترین اتلاف انرژی
تخلیه اتومات رطوبت جهت بالا بردن کیفیت میوه خشک
سیرکولاسیون هوای منظم داخل دستگاه در نتیجه خشک شدن منظم تمام سینی های دستگاه
دارای تایمر دیجیتال
دارای رطوبت سنج و ترموستات دیجیتال

برای اطلاع از قیمت دستگاه ها و ارائه مشاوره رایگان با شماره ذیل تماس گرفته شود

02156443963

همچنین برای خرید میوه خشک میتوانید با شماره ثبت شده تماس بگیرید و میوه خشک را با بهترین کیفیت خریداری نمایید

09127277581

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.